פס הקול של מיזמי Blender foundation או איך יצא לי להכיר את המאייר של Sintel

שלום לכולם,

אתמול קראתי כתבה על מיזם חדש שעולה לאוויר בשם Ubuntu Advertisements, אם מישהו זוכר, ארתור ואני בזמנו הרמנו מיזם דומה בשם UbuntuAds, שצלח יחסית עד שהפסקנו להפיק פרסומות. בגלל המיזם הקודם מיד נדלקתי ורצתי לערוץ שלהם לתת יד (‎#ubuntuadverts בשרת Freenode למתעניינים).

למרות שהחדר ריק רוב ביום, היה מאוד נחמד להכיר את אחראי המיזם, ודיברנו עמוקות על נושא הפרסום, התברר לי שמעבר לתמיכה מצד קנוניקל יש להם גם ספונסרים, אולפן בממלכה המאוחדת לעת הצורך ובעיקר הרבה רעיונות. נתתי להם כמה טיפים מהניסיון שלי בנושא, ואני מקווה להמשיך עם המיזם הזה בהמשך, בהתאם לזמן שיהיה לי לנושא.

בשלב מסוים בשיחה נכנס לחדר אדם נוסף, שהציג את עצמו כמאייר שמעוניין לעזור במידת הזמן שיש לו, הוא הסביר שהוא מקצועי ולכן אין לו הרבה זמן פנוי, והציג את תיק העבודות שלו. משום מה העבודות נראו לי מאוד מוכרות… עד שראיתי את הציורים האחרונים – סינטל!
נרגש מאוד שאלתי אותו האם יש לו קשר למיזם סינטל והוא סיפר שהוא המאייר של המיזם.

דיברנו מעט והוא התגלה כאדם מאוד מעניין ובעל המון קשרים. בשלב כשלהו של השיחה נזכרתי שכשיצא הסרט (סינטל) התאכזבתי רבות לגלות שהשיר המופיע בטריילר לא מופיע במלואו בסרט עצמו, שהוא אולי הטראק הטוב ביותר מכל נגינות הסרט, לדעתי בכל אופן.

דיויד (זה שמו) שלף לי מיד את תיק העבודות של אשת המדיה של המיזם, ג’ן,  שלדעתי זה אוצר, וחבל שלא פגשתי בעמוד הזה קודם. השיר אליו התכוונתי הוא שיר מס’ 9, אך תוכלו למצוא שם לא רק את הפסקול של סינטל, אלא גם של Big Buck Bunny ו־Elephants dream.
כמו־כן דיויד המליץ לי לשמוע את רצועה 4, “משלחת”, אכן מומלץ לשמוע, רצועה מרשימה מאוד.

אין ספק, היה יום מעניין מאוד אתמול 🙂
דור.

6 thoughts on “פס הקול של מיזמי Blender foundation או איך יצא לי להכיר את המאייר של Sintel

  1. אולי מישהו יציע להם לשדרג את אוסף צלילי ברירת המחדל של מערכת ההפעלה במקום להשקיע זמן כה רב ביצירת סרטים וקטעים מוזיקלים ארוכים? ☺

  2. @Tomer Cohen: א’ זה לא הם עושים אלא מתנדבים.
    ב’ עניין הצלילים אמור להיות מטופל בגרסה הקרובה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *