מחפש מנחה מלווה לעבודת גמר

שלום לכולם,

אני מעוניין להגיש עבודת גמר בתחום המחשבים, כפיצוי על העובדה שאין מגמת מחשבים בבית ספרי, ואם כבר – אז להתעמק בתחום הלינוקס או לפחות התוכנה הפתוחה/חופשית, עוד לא החלטתי לאיזה כיוון זה ילך, אבל אני בטוח שאם יש נושא שעליו אני מת לעשות עבודת גמר – זה רק זה.

הצלחתי ליצור קשר עם איזה פרופסור בעזרת חבר – שיהיה המנחה שלי, אבל הוא לא קשור לתחום הלינוקס או התוכנה הפתוחה, ולכן חשבתי שיהיה נחמד אם מישהו מקהילת התוכנה החופשית יהיה המנחה שלי.

אני לא יודע בדיוק את הקריטריונים למלווה, אבל אם אני לא טועה צריך לפחות תואר אחד בתחום הכללי (משהו שקשור במחשבים), ומספיק זמן פנוי.

האם יש אדם שחושב שהוא מתאים ומוכן להיות המנחה?

לבקשתו של תומר: אני גר בשפלה הדרומית, איזור אשדוד, וגר בפנימייה ליד קרית מלאכי.

תודה,
דור

5 thoughts on “מחפש מנחה מלווה לעבודת גמר

  1. כדאי שתציין בפוסט את המיקום הגיאוגרפי שלך, כי ייתכן וזה יסייע לאנשים להחיט אם הם מתאימים וראויים למשימה או לא.

  2. הי דור!

    שמי הוא שלומי פיש, ואני מאמין שאתה מכיר אותי מקהילת התוכנה החופשית הישראלית, , מהבלוגוספירה הישראלית באופן כללי ומפרוייקטים בין-לאומיים רבים שתרמתי להם קוד, תיעוד, עזרה וכו. כרגע אני מובטל מרצון, בשל חוסר כשירות פסיכו-רפואי לעבוד, אבל אני שמח לנדב מזמני וממרצי לקוד הפתוח בארץ ולמטרות טובות אחרות. אי לכך קיימת אפשרות שאוכל להיות המנחה המלווה שלך, לפחות באמצעים מקוונים ואמצעים אלקטרוניים אחרים.

    יש לי תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון – אני מקווה שזה מספיק. רוב קורסי-הבחירה שלמדתי שם זה תכנות ומתמטיקה, וזאת תהיה הגזדמת המאה לקרוא לי מהנדס חשמל. התחלתי לתכנת זמן רב לפני הטכניון (בגיל 10, למעשה), עבדתי במספר עבודות כמתכנת לפני התואר, וכן חלק גדול מהנסיון שרכשתי במהלך התואר, רכשתי מהתנסות בזמני החופשי.

    בכל מקרה, בעוד שיש לי נסיון רב בפיתוח קוד מקור פתוח, הרי שיש תחומים רבים וחשובים בלינוקס ובמחשבים בכלל שלא התעמקתי בהם עדיין, ויש תחומים רבים שהתנסיתי בהם ואין לי כוונה נוספת להתנסות בהם מרצון.

    אם אתה אדם סקרן, עם הגישה (attitude) הנכונה, שאכפת לו יותר מאמנות, מאומנות וממלאכת הקוד מאשר איזה ציון יקבל בסוף, אז אשמח לעזור לך ככל האפשר. אנא פנה אליי באחד מהפרוטוקולים של המסרים המיידיים שאני זמין בהם.

  3. הי דור,
    לא מתכוונת להתחרות עם המגיב הקודם, וגם לא חושבת שיש לי ידע רב בקוד פתוח (כלומר חושבת שאתה בהחלט יודע יותר ממני) אבל יש לי תואר בטכנולוגיות WEB ואם זה עוזר יחד עם רצון טוב ללמוד ביחד ולפתח ביחד דברים חדשים אז אשמח להצטרף למלאכה

  4. דור, שים לב שהנושא של “תוכנה חופשית\קוד פתוח” משיק להרבה נושאים שהם לאו דווקא במחשבים – החל מפילוסופיה (של הקוד הפתוח), המשך בסוציולוגיה (החברה האידאלית אם כולם היו חיים בחברת קוד פתוח) וכלה, כמובן, במחשבים (דברים יותר ספציפיים).

    אסף.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *