המשחקיה של אובונטו

שלום לכולם,

בטח תהיתם לעצמכם לאן אני נעלם, ובכן, אני לא מוצא את הזמן ואת התוכן לכתוב עליו, שוחררה הבטא של אובונטו קואלת הקרמה, ואני לא כתבתי על כך מאומה, ולא סתם, שכן אני מחכה לצאת הגרסה המלאה בכדי לעשות סיקור, כמו־כן בעתיד כנראה אחזיק במחשב נוסף, דבר שיקל על סיקור הפצות שונות על גרסאותיהן.

בכל אופן, שלא תגידו ששמעתם את זה ממקום אחר: המשחקיה של אובונטו.
החבר’ה של GetDeb החליטו לפצל את המיזם שלהם לשני מיזמים, אחד – ישאר GetDeb, מרכז לתוכנות שונות לאובונטו עם הורדה ישירה של קבצי ה־Deb, הניתנים להתקנה בקלות, והמיזם השני – PlayDeb, עליו אני עוקב כבר זמן רב.

PlayDeb הינו אתר המכיל אינדקס הולך וגדל של משחקים, החל ממשחקי ילדים המתאימים לילדים בגיל הרך, דרך משחקי הארקייד והספורט ועד משחקי המלחמות והאלימות, האהובים על כולנו (אולי חוץ ממני ספציפית).
לא עוד שיטוטים באינטרנט אחר משחקים ללינוקס, מהיום הכל מרוכז, אז גיימרים חביבים, הגיע הזמן להפסיק עם התירוצים, כי נכון שהכטיס מסך לא נתמך לגמרי, ונכון שאיכות הסאונד יורדת לפעמים, ונכון שאתם לא מצליחים להתחבר לאינטרנט, אבל דבר אחד בטוח, יש לגיימרים מה לחפש בלינוקס.

למי שלא מבין ממה אני כל־כך מתלהב, אני אסביר, ישנו משפט השואל מה קדם למה, הביצה או התרנגולת, כמובן שהתשובה היא התרנגולת, אך כאשר משווים את העניין לחברות מסחריות היוצרות חומרה למחשבי PC, ומשתמשים שנהנים לשחק במשחקים דוגמת GTA, מתברר שהרבה יותר קשה לפתור את הבעיה, כי שני הצדדים לא מוכנים להכנס לעולמו של פינגווין, לפני שהאדמה תהיה מספיק פוריה עבורם, ומדוע שתהיה פוריה אם הם לא נכנסים?
בכל אופן, במידה ותמיד רצית לנסות את לינוקס, אך השמועות טענו שאין משחקים טובים ללינוקס > יש לי הוכחות נגדיות.

דור.

2 thoughts on “המשחקיה של אובונטו

  1. כמובן שהביצה קדמה לתרנגולת.. דינוזאורים הטילו ביצים 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *