ביי ביי עיצוב אהוב

אהלן,

כבר ארבע שנים שאני משתמש באותו עיצוב לבלוג שבחרתי בקפידה ותרגמתי בעצמי אי אז ב־2008, בתחילת דרכי כאן. הרבה מים חלפו בירדן, ופעמים רבות רציתי לשנות את העיצוב של הבלוג, אבל מה לעשות – פשוט לא הצלחתי למצוא שום עיצוב בעולם שיראה לי טוב כמו העיצוב שתרגמתי. עד שפעם אחת מצאתי כבר עיצוב לרוחי, הוא הפך לטרנדי ולא רציתי “עיצוב כמו כולם”.

לאחרונה שמתי לב (ובוודאי חלקכם גם) שהאתר מאוד מאוד איטי. האתר עצמו נטען מהר, אבל הוא נתקע בטעינה מיד אחרי הצגת הכותרת של הפוסט הראשון, והיה צריך להמתין זמן לא מבוטל עד להצגת תוכן הפוסט.

כיוון שאין לי זמן לשבת ולמצוא את מקור הבעיה הלכתי ובדקתי האם בעיצוב הכי בסיסי הבעיה עדיין מתקיימת – והיא אכן קצת נעלמה. אז בצער רב אני מצהיר על החלפת העיצוב של הבלוג לעיצוב הכי סטנדרטי. אולי בעתיד אני אמצא לי עיצוב חדש וטוב, אבל בינתיים זה מה יש.

למען הפרוטוקול, תמונה של העיצוב הישן:

עיצוב לינוקס ושאר ירקות 2008 - 2012

דור.

2 thoughts on “ביי ביי עיצוב אהוב

  1. לא עזר, עדיין מאוד איטי. כדאי שתמצא את מקור הבעיה.

  2. אני מנחש שזה נגרם כתוצאה מתסריטים שנטענים במשך זמן ארוך מהצפוי ותוקעים את טעינת הדף עד שהדפדפן מתייאש מקבלת תשובה מהם. שמתי לב שאם אני מבטל את הבקשה אל widget.backtype.com מהדף הדפדפן משתחרר וטוען את הדף הזה מיידית. מה שאני מציע לך זה לבחון השפעה של תוספים ותסריטים שהתקנת על ביצועי האתר, ולכבות תוספים שאינם נחוצים או מאטים באופן משמעותי את זמני הטעינה של האתר (כאמור כדאי להתחיל את הבדיקה מ־backtype).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *